lørdag den 28. april 2012

Bryllupskagerne

Jeg synes da forøvrigt ikke, at I skal snydes for billeder af det flotte kagebord, vi havde til brylluppet. Jeg kan 100% ærligt sige, at det hele smagte virkelig godt! Men jeg er jo også en kage-gris, så det ville næsten være mærkeligt, hvis jeg sagde andet.

Vores bryllupskage(r) lavet af Odense Chokoladehus, som også lavede den fine bryllupsfigur, som står forrest. Det var en bund af chokoladekage, et tyndt lag af chokoladecrunch og et tykt lag af creme a la Sarah Bernard - sådan lige husket på stående fod (eller siddende numse). Dekorationen var macarons, tynde kiks (tror det var pistacie, der var drysset ovenpå) og chokoladestykker og -stænger. Det var bare godt på alle planer, og der ligger en kage i fryseren, som skal spises på vores 1-års bryllupsdag. Glæder mig allerede!


Close-up af én af bryllupskagerne. Den ser bestemt ikke dårligere ud tæt på.


Et close-up af den fine topfigur.


Et billede af det samlede bord, hvor mine kager også var på. De skulle egentlig først være serveret til kaffen efter maden, men jaja, de kunne da fjernes igen, og så var skaden heller ikke større. Mine kager var mudcake, citronmuffins og macarons.

Billederne er taget af Angelina Devine fra Pink Studio, som var så sød at være vores fotograf hele dagen. Ligesom kagerne kan hun kun anbefales.

Festen blev holdt på Havnens Gourmet i Åsum ved Odense - professionelle folk, flotte lokaler og virkelig god mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar